praat mee over

onvoldoende service / klacht

de stappen (mondeling / schriftelijk)

Allereerst is het spijtig dat jij op deze pagina bent beland. Dat betekent dat het niet goed voelt bij ons: jij voelt onvrede, hebt een ‘klacht’.

 

Bijzonder vervelend en ongewenst. Daarom willen we dit graag zo spoedig als mogelijk de wereld uit hebben.

 

De eerste stap is altijd dat we proberen er samen uit te komen. Wij adviseren je dan ook om je klacht/onvrede mondeling danwel schriftelijk te delen met je persoonlijk begeleider. Geef zo duidelijk mogelijk aan waar je klacht over gaat, waar wil je een oplossing voor vinden en wat zou een mogelijke oplossing zijn voor jou. En samen gaan jullie hierover in gesprek.

 

Komen jullie er samen niet uit of is er een goede reden om het gesprek juist niet met je persoonlijk begeleider aan te gaan, dan (stap 2) kan je altijd je klacht bespreken met danwel mailen naar onze klachtenfunctionaris, mevr. R. de Wit (info@coloni.nl / 06 274 747 53). Zij luistert naar je en gaat samen met je kijken hoe we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

Wij gaan ervan uit en hopen dat we door middel van bovenstaande stappen tot een wederzijdse prettige oplossing komen.

Maar als dat niet het geval is, dan krijg je van ons de informatie opdat je de klachtenprocedure bij een externe partij kunt voortzetten, stap 3.

Weet, wij gaan in deze vertrouwelijk om met alle betrokken partijen en de betrokken informatie.

Neem contact op

Stuur ons een bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search